3 Μαΐου 2010

Βαθμολογία στο δημοτικό

Τι βαθμό να βάλω σε ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες; Μα κάνει τόσα ορθογραφικά λάθη.... γράφει άσχημα γράμματα.... δεν βάζει τόνους.....είναι ανοργάνωτο....γράφει ασύντακτα... σε σχέση με τα άλλα παιδιά, δεν αξίζει μεγάλο βαθμό....
Αν κάποιος αξίζει μεγάλο βαθμό, τότε είναι αυτο το παιδί! Το παιδί που καθημερινά αγωνίζεται διπλά για να λύσει μια άσκηση, το παιδί που το κοροιδεύουν οι συμμαθητές του, που έχει μαθησιακές δυσκολίες.

Αν έχετε στην τάξη σας κάποιο τέτοιο παιδί, τότε ο βαθμός θα είναι ανάλογος με την προσπάθεια του! 
Πρέπει να αμοίβεται για την προσπάθεια του παρά για το αποτέλεσμα, και ποτέ σε σχέση με τους συμμαθητές. Προσπαθήστε να κατανοήσετε τι είναι η μαθησιακή δυσκολία και μετά βάλτε βαθμό! Και δεν εννοώ να βάλετε παντού 10 άρια. Ούτε αυτό είναι καλό! Απλά να μην περιμένετε να τα δείτε όλα τέλεια για να βάλετε 9 ή 10, αλλά να μετράει το γεγονός ότι ο μαθητής προσπαθεί, συμμετέχει, ενδιαφέρεται για τα μαθήματα! 
Αν ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες τεμπελιάζει, πρέπει να το επισημάνετε και στο ίδιο και στους γονείς του και να βαθμολογήσετε αυστηρά! Δεν βαθμολογούμε την τεμπελιά αλλά την προσπάθεια!!


Σοφία Τσιντσικλόγλου
Ειδική Παιδαγωγός
sofiatsin@gmail.com
paidagwgos.blogspot.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου