12 Ιουλίου 2010

Το δυσλεξικό παιδί

  • κουράζεται πολύ πιο γρήγορα από έναν άνθρωπο χωρίς δυσλεξία διότι απαιτείται πολύ μεγαλύτερη συγκέντρωση
  • μπορεί να διαβάσει σωστά μια σελίδα κι όμως να μην μπορεί να βγάλει νόημα
  • ίσως να έχει μεγάλη δυσκολία με τις σχηματικές παραστάσεις( π.χ. πίνακες ), με την ανάγνωση της μουσικής ή οτιδήποτε περιέχει την ερμηνεία συμβόλων
  • συνήθως έχει πρόβλημα στην εκμάθηση ξένων γλωσσών
  • έχει άστατη απόδοση
  • μπορεί να παραλείψει μια δυο λέξεις ή να γράψει μια λέξη δυο φορές
  • υποφέρει από συνεχή, βασανιστική αβεβαιότητα
  • δεν μπορεί να κρατά καλές σημειώσεις γιατί δεν μπορεί να ακούει και να γράφει συγχρόνως
  • μπορεί να έχει μεγάλη δυσκολία να ξαναβρεί το σημείο στο οποίο ήταν αν κοιτάξει αλλού από το βιβλίο που διάβαζε ή από το σημείο του πίνακα από το οποίο αντέγραφε
  • διαβάζει αργά ως αποτέλεσμα των δυσκολιών που αντιμετωπίζει και γι’ αυτό βρίσκεται συνέχεια κάτω από χρονική πίεση
  • θα είναι πιθανώς ανοργάνωτος σε προσωπικό επίπεδο – επίσης μπορεί να είναι αδέξιος και ξεχασιάρης ανεξάρτητα από το πόσο προσπαθεί
  • πιθανώv θα έχει δυσκολία να ακολουθήσει μια σειρά από οδηγίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου