- Επιβραβεύστε τις δυνατότητες και τις προσπάθειες και μην εστιάζετε στις αδυναμίες του π.χ. ενθαρρύνουμε το μάθημα που έχουμε ενδείξεις ότι έχει μεγαλύτερη κλίση.
- Παρέχετε εξατομικευμένη, διακριτική βοήθεια.
- Ένας ευαισθητοποιημένος εκπαιδευτικός είναι σίγουρο ότι θα βρει λίγο χρόνο για να βοηθήσει ατομικά τον μαθητή του.
24 Ιανουαρίου 2010
Χρήσιμες συμβουλές για αντιμετώπιση της δυσλεξίας από τους καθηγητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
12 Ιανουαρίου 2010
Δυσλεξία και δευτερεύοντα μαθήματα
Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες - δυσλεξία, χρειάζονται πολύ περισσότερο χρόνο και προσπάθεια για να μάθουν το μάθημα της ιστορίας, της φυσικής, της γεωγραφίας, των θρησκευτικών.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)