Σελίδες

20 Φεβρουαρίου 2013

Βοηθώντας τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες στο σπίτι

Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είναι σχεδόν βέβαιο ότι χρειάζονται τη βοήθεια των γονιών στο καθημερινό διάβασμα. Αυτό όπως έχω ξαναγράψει δεν σημαίνει ότι ο γονιός δίνει έτοιμες λύσεις ή κάθεται μαζί με το παιδί, αλλά το βοηθά να οργανωθεί, να ξεκινήσει την μελέτη και του παρέχει βοήθεια όταν κάτι δεν καταλαβαίνει. 

15 Φεβρουαρίου 2013

Οι επιπτώσεις των κινητών τηλεφώνων στα παιδιά

Όλο και περισσότερα παιδιά χρησιμοποιούν συστηματικά κινητά τηλέφωνα, εκτιθέμενα έτσι σε ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία.

Στην Ελλάδα, το 80% των μαθητών γυμνασίου-λυκείου και το 12% των μαθητών δημοτικού διαθέτουν κινητό και το 65% δηλώνουν ότι το χρησιμοποιούν ακόμη και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, ενώ στις ΗΠΑ τα παιδιά χρησιμοποιούν κινητό από τα 5 χρόνια τους!

10 Φεβρουαρίου 2013

Συμβουλές για τα δευτερεύοντα μαθήματα, για παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες

Με τον όρο δευτερεύοντα μαθήματα εννοώ την ιστορία, γεωγραφία, φυσική, κοινωνική και πολιτική αγωγή, όλα τα μαθήματα δηλαδή που το παιδί πρέπει να μάθει "απέξω"! Συχνά αυτά τα μαθήματα δυσκολεύουν πολύ τους μαθητές και ειδικά αυτούς που έχουν μαθησιακές δυσκολίες. Γράφω λοιπόν μερικές συμβουλές που εμπειρικά έχω δει ότι έχουν θετικά αποτελέσματα.