tag:blogger.com,1999:blog-949827068228021974.post5209132375671227418..comments2024-02-22T19:21:47.302+02:00Comments on Περί μαθησιακών δυσκολιών: Θεραπεύεται η Δυσλεξία;Sofiahttp://www.blogger.com/profile/14378377614823456302noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-949827068228021974.post-60241086983593294952010-04-08T17:11:36.045+03:002010-04-08T17:11:36.045+03:00τα κρατικά κέντρα δυστυχως μας δίνουν μια κακή εικ...τα κρατικά κέντρα δυστυχως μας δίνουν μια κακή εικόνα μεχρι στιγμής κ προσωπικά έχω δει παιδιά γυμνασίου να πανηγυρίζουν για την απαλλαγή από την γραπτή εξέταση ενώ απλά είχαν "κενά". εφόσον υπάρχουν εργαλεία όπως το Α τεστ, το Αθηνά τεστ και το Davis που είναι αρκετά αξιόπιστα για την ανίχνευση της δυσλεξίας, το θεωρώ πιο έντιμο να γίνεται χρήση αυτών παρά εκμετάλλευση από ανειδίκευτους (το τονίζω γιατί απο προσωπική πείρα αυτό έχω διαπιστώσει απο 2 ΚΕΔΥ σε διαφορετικά μέρη της πατρίδας μας) που υποχωρούν μπροστά στις απαιτήσεις των γονέων για το χαρτί σε μεγαλύτερη ηλικία και πολλές φορές άδικα. Στο εξωτερικό υπάρχει μεγαλύτερη μέριμνα η οποία δεν σταματά στην δευτεροβάθμια. βεβαια το ζητούμενο είναι το κενό στην πρωτοβάθμια όσον αφορά τον εντοπισμό και μετέπειτα την υποστήριξη ακόμα και στην τριτοβάθμια. Μπορεί στην Αγγλία πχ να μην υπάρχει τόση στήριξη στην πρωτοβάθμια μα σε κάθε πανεπιστήμιο υπάρχει υπηρεσία στην οποία απευθύνονται τα άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. δν θελω να γκρινιάζω, πάντα θέλω να ελπίζω για το καλύτερο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-949827068228021974.post-4560172086726886202010-03-29T00:03:15.891+03:002010-03-29T00:03:15.891+03:00Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν κάποια σημάδια από πολύ...Σίγουρα μπορεί να υπάρχουν κάποια σημάδια από πολύ μικρή ηλικία. Όμως επίσημα η διάγνωση (ή εντοπισμός) από τα κέντρα διάγνωσης μαθησιακών δυσκολιών, γίνονται από τη β' δημοτικόύ και μετά. Επίσης, στη νηπιακή ηλικία δεν μπορύμε να μιλήσουμε για δυσλεξία, γιατί το παιδί δεν έχει επαφή με γραφή και ανάγνωση. Άρα δυσκολίες σε αυτή την ηλικία μπορεί να σημαίνουν και άλλα πράγματα. Τα παιδιά με δυσλεξία ασφαλώς και έχουν ικανότητες, συχνά περισσότερες από συνομίληκα παιδιά. Όσον αφορά το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχω πολλές φορές επισημάνει τις τραγικές ελλείψεις.Sofiahttps://www.blogger.com/profile/14378377614823456302noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-949827068228021974.post-27414617341341511672010-03-26T21:19:07.379+02:002010-03-26T21:19:07.379+02:00episis ginetai prwimi anixneusi hdh apo to nipiago...episis ginetai prwimi anixneusi hdh apo to nipiagogeio, me megali epifulaksi alla ostoso exoume protes endeikseis, opws provlimata prosanatolismou ston xwro, provlimata stin seiro8etisi, klp. auta apaitoun eidiki ekpaideusi.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-949827068228021974.post-8636816041276924642010-03-26T21:15:40.397+02:002010-03-26T21:15:40.397+02:00μια απαραίτητη διόρθωση, μιλάμε σαφώς για "εν...μια απαραίτητη διόρθωση, μιλάμε σαφώς για "εντοπισμό" συνήθως και όχι "διάγνωση" γιατί αμέσως ο γονιός το αντιμετωπίζει σαν ασθένεια. Η δυσλεξία είναι μια ειδική μαθησιακή δυσκολία που με διάφορες εκπαιδευτικές προσεγγίσεις καταφέρνουμε να μειώνουμε τα συμπτώματά της. Ικανότητες έχουν, απλά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν είναι σε θέση να τις δεχθεί. σε θέματα που αφορούν τρισδιάστατη σκέψη είναι πολύ πιο μπροστά (αυτό απο τη βιβλιογραφία)Anonymousnoreply@blogger.com